تو بهترینی

تو بهترینی
پارت1

(صبح)
از خواب بیدار شدم رفتم دست شویی اومدم بیرون
بزارید خودمو معرفی کنم
(اسمم اواعه همه بهم میگن خانم رادان خواننده و دنسر هستم 28 سالمه و سینگلم مادر پدرم کاملا با خواننده بودنم مخالف بودم و الان باهاشون قطع رابطه ام توی طبقه اخر پنت هاوس زندگی میکنم و دوستم با من زندگی میکنه توی دبیرستان عاشق یکی بودم به نام بردیا ولی اون جلوی همه گفت که من دوست ندارم و از اون به بعد من خیلی دوست پسر داشتم ولی با همشون کات کردم چون فقط دنبال مالم بودن )
این کل زندگی من بود الان خیلی کار دارم فردا کنسرت دارم باید همه کار هامو زود انجام بدم رفتم از اتاق بیرون
اوا:دلارام بلند شو بدو(دوست اوا)
دلارام:وای چقدر گیر میدی تازه ساعک 8 صبحه
اوا:میخوام برم بیرون به اردلان و ارسلان ( بادیگاردای اوا)زنگ بزن بیان
دلارام زنگ زد به بادیگاردام
اردلان و ارسلان:خانم با ما کاری داشتید؟
اوا:فردا کنسرت مهمی دارم بهتون پول میدم برید کت شلوار بخرید
اردلان:خانم ولی ما بیشتر از 50 تاکت شلوار نو داریم شما برامون خریدین
اوا:میدونم ولی این یکی فرق میکنه کنسرت مهمیه
اردلان و ارسلان:چشم خانم
اردلان و ارسلان دو قلو هستن و بادیگاردای خیلی خوبی
دلارام:اوا چرا مهمه؟
اوا:مهم نیست فقط میخواستم یه کاری کنم برن کت شلوار بخرن
دلارام:خب چرا
اوا:چون چند روزی بود دقت میکردم یه کت شلوار میپوشیدن به خاطر همین
دلارام:به قران اسکلی
اوا:من که پول دارم
دلارام:من باید برم شرکت بای بای
اوا:اقا چقدر بیشعوری یه دونه از اون ایفون 16 هات ب ای ما بیار خیر سرک مدیر شرکت ایفونی
دلارام:چشم عمر دیگه ای ندارین
اوا:چرا یه دونه از اون ایرپاد اایی که جدید اومده با یه اسپیکر اخرین مدل برام بیار
دلارام:اینا رو برات بیارم شرکتم ورشکست میشه
اوا:نمیمیری یه بار یه چیزی ازت خواستم
دلارام:اخه عنتر الان یه گوشی سامسونگ اخرین مدل داری ایفون اخرین مدل داری دوباره گوشی میخوای؟
اوا:هرچی گوشی بیشتر بهتر
دلارام:باشه برات میارم
اوا:عشق خودمی

بچه ها خوبه؟
دیدگاه ها (۱۰)

بپرسید......

تو بهترینیپارت2دلارام رفت منم مبایلمو ورداشتم رفتم توی اینست...

از صبح سرم گرم بود وارد ویسگون شدم با این صحنه مواجحه شدم با...

بهشت منپارت60 اخردامون:چرا نمیان بیرونمامان الیا:این مدت طبب...

عشق سبز و صورتی

طلسم چشای بانمکت/ p۲/ فصل ۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط