با ادیت و پوشه های فرعی تقریبا ۱۰ ساعت و خورده ای با کماا

با ادیت و پوشه های فرعی تقریبا ۱۰ ساعت و خورده ای با کماااااالللل احتراممم
دیدگاه ها (۵)

نازو پدرسگ خیلی سگ جونه...

ادامه خخچپنتمبیسشدننپ

هعی... توقع داشتم بهتر شه... اما خب... زیاد هم بد نشد

دیگه کم کم... دارم میرینمممم

یه ادیت زدم فوقش ۲۵ ثانیه کیفیت خاصی هم نداره ولی ۴۰ و خورده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط