هعی... توقع داشتم بهتر شه... اما خب... زیاد هم بد نشد

هعی... توقع داشتم بهتر شه... اما خب... زیاد هم بد نشد
دیدگاه ها (۶)

با ادیت و پوشه های فرعی تقریبا ۱۰ ساعت و خورده ای با کمااااا...

نازو پدرسگ خیلی سگ جونه...

دیگه کم کم... دارم میرینمممم

خیلی خوب کشیدممم ولی کی رنگش کنه؟ آقااااااااااااا لعنت به گش...

توقع داشتم بهتر شه😶قربونششششش بشم🤓🎀

بد نشد(خودم زیاد دوسش ندارم)#ادیتم_جنی

نقاشی لوسیفر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط