“If there is love, smallpox scars are as pretty as dimple
“If there is love, smallpox scars are as pretty as dimples. I’ll love your face no matter what it looks like. Because it’s yours.” _ Stephen King, 11.22.63
اگر عشق وجود داشته باشد، زخمهای آبله هم به زیبایی چال گونه هستند؛ من چهره تو را دوست دارم؛ هیچ اهمیتی هم ندارد که چه شکلیست. من آن را دوست دارم چون متعلق به توست. (استیون کینگ، کتاب 63/22/11)
****
“What really knocks me out is a book that, when you’re all done reading it, you wish the author that wrote it was a terrific friend of yours and you could call him up on the phone whenever you felt like it. That doesn’t happen much, though.” _ J.D. Salinger, The Catcher in the Rye
چیزی که واقعا مرا شگفتزده میکند این است که وقتی یک کتاب را تمام میکنی، آرزو میکنی که ای کاش نویسنده آن دوست صمیمیت باشد و تو هروقت که دوست داشته باشی میتوانی با او تماس بگیری؛ هرچند کم بیش میآید که این اتفاق بیفتد. (جی. دی. سالینجر، کتاب ناطور دشت)
*
“We accept the love we think we deserve.” _ Stephen Chbosky, The Perks of Being a Wallflower
ما عشقی را میپذیریم که فکر میکنیم شایسته آن هستیم. (استیون شباسکی، کتاب مزایای گوشهگیر بودن)
****
روزت مبارک زیبا رو..
ـ ی سوال؟ روز دختره الان؟؟ وسط محرم ؟؟
نمیدونم ولی روزتون مبارک خشگلام ...✨🎀
اگر عشق وجود داشته باشد، زخمهای آبله هم به زیبایی چال گونه هستند؛ من چهره تو را دوست دارم؛ هیچ اهمیتی هم ندارد که چه شکلیست. من آن را دوست دارم چون متعلق به توست. (استیون کینگ، کتاب 63/22/11)
****
“What really knocks me out is a book that, when you’re all done reading it, you wish the author that wrote it was a terrific friend of yours and you could call him up on the phone whenever you felt like it. That doesn’t happen much, though.” _ J.D. Salinger, The Catcher in the Rye
چیزی که واقعا مرا شگفتزده میکند این است که وقتی یک کتاب را تمام میکنی، آرزو میکنی که ای کاش نویسنده آن دوست صمیمیت باشد و تو هروقت که دوست داشته باشی میتوانی با او تماس بگیری؛ هرچند کم بیش میآید که این اتفاق بیفتد. (جی. دی. سالینجر، کتاب ناطور دشت)
*
“We accept the love we think we deserve.” _ Stephen Chbosky, The Perks of Being a Wallflower
ما عشقی را میپذیریم که فکر میکنیم شایسته آن هستیم. (استیون شباسکی، کتاب مزایای گوشهگیر بودن)
****
روزت مبارک زیبا رو..
ـ ی سوال؟ روز دختره الان؟؟ وسط محرم ؟؟
نمیدونم ولی روزتون مبارک خشگلام ...✨🎀
- ۷۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط