پست آخر
پست آخر
ما هم دیگه وقت رفتنمونه
انگار خیلیا به بودن ما خوش ندارن
ماهم بریم که بقیه راحت شن
آبجیا و داداشای گلم حلال کنید
منم برم که خیلیا راحت شن
اوهو میبینم خوشحالی که دارم میرم
هه په کون لقت نمیرم
ما هم دیگه وقت رفتنمونه
انگار خیلیا به بودن ما خوش ندارن
ماهم بریم که بقیه راحت شن
آبجیا و داداشای گلم حلال کنید
منم برم که خیلیا راحت شن
اوهو میبینم خوشحالی که دارم میرم
هه په کون لقت نمیرم
- ۹۷۷
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط