اگر بنا باشد
اگر بنا باشد
خوبی ما،
وابسته به رفتاردیگران باشد
این دیگرخوبی نیست
داد و ستد است...
می شود پروانه بود
و به هرگلی نشست...
اما
بهتراست مهربان بود
و
به هردلی نشست...
خوبی ما،
وابسته به رفتاردیگران باشد
این دیگرخوبی نیست
داد و ستد است...
می شود پروانه بود
و به هرگلی نشست...
اما
بهتراست مهربان بود
و
به هردلی نشست...
- ۷۰۱
- ۲۰ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط