.....................بعضی وقتها بودنشون لازمه زندگیست ...
.....................بعضی وقتها بودنشون لازمه زندگیست ..............
بعضی وقت ها کسی هست ؛
بدون آنکه تو را در آغوش بگیرد ...
یا حتی تو را ببیند ...
یا دستانت را در دست بگیرد ...
فقط با کلامش
میتواند بوسه باران کند..... قلبت را ... ❤
بعضی وقت ها کسی هست ؛
بدون آنکه تو را در آغوش بگیرد ...
یا حتی تو را ببیند ...
یا دستانت را در دست بگیرد ...
فقط با کلامش
میتواند بوسه باران کند..... قلبت را ... ❤
- ۷۱
- ۰۸ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط