از برقراری تماس تلفنی خوشم نمیاد_

از برقراری تماس تلفنی خوشم نمیاد_
آخه ببین من به یارو پیام دادم. باید قاعدتا با پیام جواب بده نه اینکه زنگ بزنههههه. یعنی چیییی ایششش. وقتی گوشیم زنگ میخوره سکته قلبی مغزی رو با هم میزنم_
دیدگاه ها (۲۲)

حاجی پینترست عجب چیزایی میدههههه. چند روز پیش با این حرفش ذو...

نانایییییی

Bratva Empire part 14:اALEXANDER:......ژنیا خندید ،یعنی غش غ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط