+چشمانت زیباست

+چشمانت زیباست
-کجای این چشمان درد کشیده زیباست ؟
+مانند ستاره ای که در آسمان میدرخشد
+مانند شفق قطبی که در زمین برفی میگردد
+مانند رودخانه ای که در جنگل روان است
+در این صورت زیباست
-ولی چشمانم عسلی نیست ، تکراریست
+مانند آبی که تکراریست ولی اعتیاد آور است ، چشمان تو همچون آب است
-ولی...
+چشمانت زیباست همان که گفتم.
دیدگاه ها (۳۷)

ددیییییییی

🤤🤤🤤🤤🫠

تو فکر کن درباره ماشین حرف میزنم

مسخره میکنی؟!

(این چند قسمت رو میتونید فن فیک در نظر بگیرید)حصار گل سرخ قس...

پارت ۱۴:روان پریش"ستاره برای فرد دیگری می درخشید، اما این من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط