کاش دلها آنقدر پاک بود

کاش دلها آنقدر پاک بود

که برای گفتن " دوستت دارم "

نیازی به قسم خوردن نبود
دیدگاه ها (۳)

💕 "دوسـتت دارم"💕 غــوغـا مـیـڪند💕 بھ شرطی ڪھ💕 از بـیڹ💕 لـ...

نه چتـر میخواهمنه بـــارانینه شال گـــردنبا شهریوری_ترین پیر...

گاهی اوقات گفتن دوستت دارم خیلی سخته

انقدر دوستت دارم که تو رو فرشته میدونم؛)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط