گاهی باید واژهها را فراموش کرد، و برای گفتن «دوستت دارم
گاهی باید واژهها را فراموش کرد، و برای گفتن «دوستت دارم»، دل به امنیت آغوشش سپرد، دلواژهها را با تبسم لبهایش سرود،
عشق را در آبی پیراهنش بوئید
و غرق شد در میان آرامش دستانش
گاهی «دوستت دارم» را باید نقاشی کرد
در لاجوردی آسمان نگاهش
گاه «دوستت دارم» را باید زمزمه کرد
در زیر باران بوسههایش.
گاه برای گفتن
«دوستت دارم»
فقط باید سکوت کرد.
♡♡
عشق را در آبی پیراهنش بوئید
و غرق شد در میان آرامش دستانش
گاهی «دوستت دارم» را باید نقاشی کرد
در لاجوردی آسمان نگاهش
گاه «دوستت دارم» را باید زمزمه کرد
در زیر باران بوسههایش.
گاه برای گفتن
«دوستت دارم»
فقط باید سکوت کرد.
♡♡
- ۶۵۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط