تیام:
تیام:
وقتی کسی تورا میرنجاند ناراحت نشو، این قانون طبیعت است، که درختی که شیرین ترین میوه ها رادارد، بیشترین سنگها را میخورد
@cafegraam
وقتی کسی تورا میرنجاند ناراحت نشو، این قانون طبیعت است، که درختی که شیرین ترین میوه ها رادارد، بیشترین سنگها را میخورد
@cafegraam
- ۳.۱k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط