ما در زندگی،

ما در زندگی،
همه تنگاتنگِ هم افتاده‌ایم
فکر می‌کنم هنرِ اصلی، هنر فاصله‌ها باشد
زیاد نزدیک به هم، می‌سوزیم..
زیاد دور از هم، یخ می‌زنیم...

👤 کریستین بوبن
دیدگاه ها (۲)

من قبلا فکر میکردم نمیتونم بدون ادمای دورم زندگی کنم...ولی ...

✍پای درس و سیره زندگی سردار شهید حاج احمد عبداللهی...🔹گاهی ک...

نقاشی هیزم کشان در برف (ون گوگ سپتامبر 1884 میلادی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط