دیگه فراموشت کردم
دیگه فراموشت کردم
قانع شدم که باید فراموش بشی
آخه تو مال من نبودی…
مال مردم بودی...
قربون دلم بشم که مال مردم خور نیست
یادم تو را فراموش
روزای خوبمون پر...
خاطراتمون پر...
حرفای قشنگت +دروغ هات پر...
عکس چشمات پر...
تن صدات پر...
هر چی که منو یاد تو بندازه پر...
فراموش شدنت مبارک.......
قانع شدم که باید فراموش بشی
آخه تو مال من نبودی…
مال مردم بودی...
قربون دلم بشم که مال مردم خور نیست
یادم تو را فراموش
روزای خوبمون پر...
خاطراتمون پر...
حرفای قشنگت +دروغ هات پر...
عکس چشمات پر...
تن صدات پر...
هر چی که منو یاد تو بندازه پر...
فراموش شدنت مبارک.......
- ۴.۷k
- ۰۱ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط