نقاش شدم بعد تو ،
نقاش شدم بعد تو ،
از بس که کشیدم...!
از دستِ تو و دستِ غم،
ودستِ زمانه.!
در فالِ من از "شوقِ "
رسیدن خبری نیست.!
"درگیر تواَم"
تلخ ترین "شعر و ترانه" !
از بس که کشیدم...!
از دستِ تو و دستِ غم،
ودستِ زمانه.!
در فالِ من از "شوقِ "
رسیدن خبری نیست.!
"درگیر تواَم"
تلخ ترین "شعر و ترانه" !
- ۷۴۵
- ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط