ماجرا اینه که انهاپین دیروز یا پریروز یه اجرای لایو داشت
ماجرا اینه که انهاپین دیروز یا پریروز یه اجرای لایو داشت بعد نیتنزها دارن میگن خیلی بد بود و افتضاح بوده فندومشون حالا اومدن میگن اکسو خیلی فلاپه و اهنگاشون بدرد نمیخوره و هیت های همیشهگی😂😂
عاشقشونم که منتظر یه اتفاق هستن ک فوری بیان ب اکسو هیت بدن
عاشقشونم که منتظر یه اتفاق هستن ک فوری بیان ب اکسو هیت بدن
- ۵.۹k
- ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط