با مزه

با مزه
اصالتن خوزستان فلن مشهدیم
ویسگون نداره فضول خان حالاهم بخاطر اینکه گفتی اول اسمش بت می گم اول اسمش شبیه اول اسممه حالا ...
😂هرکی هستی بدون چشم منکه اصلن بهت نزدیک هم نمیشم چ برسه زجر بکشم🤪😂
دیدگاه ها (۵۵)

😝

𝒑𝒂𝒓𝒕 ² ات : اخی بمیرم براش دی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط