•*●•*●•*● خـــــــــــــــــــــدایـــــــا !!!●*●*●*•
•*●•*●•*● خـــــــــــــــــــــدایـــــــا !!!●*●*●*•
این روزها
فازم بد جور سنگینه
یا از این دنیا "دیلیتم" کن !!!!
یا خودم "لفت" میدم
لبخند دروغــکی چرا ؟؟؟
خــــوب نیستـــــم
گیر کرده ام
در گلوی زندگـــــی!!!
کاش می توانستم راحـــت حرف بزنم
میان آدم های این اتاق مجازی
لال بودن را ترجیـح مـــیدهم ،
وقتی کســـی نیست عمق درد پنــهان شده
در حرفهایم را حــــس کند!!!!
●***●من اعتراف میکنم کم اوردم●*
این روزها
فازم بد جور سنگینه
یا از این دنیا "دیلیتم" کن !!!!
یا خودم "لفت" میدم
لبخند دروغــکی چرا ؟؟؟
خــــوب نیستـــــم
گیر کرده ام
در گلوی زندگـــــی!!!
کاش می توانستم راحـــت حرف بزنم
میان آدم های این اتاق مجازی
لال بودن را ترجیـح مـــیدهم ،
وقتی کســـی نیست عمق درد پنــهان شده
در حرفهایم را حــــس کند!!!!
●***●من اعتراف میکنم کم اوردم●*
- ۵۹۶
- ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط