وایی دارم میمیرمممم🤣🤣🤣

وایی دارم میمیرمممم🤣🤣🤣
اسلاید ۱:
گوجو: وا؟! این رو که درست نوشته!
اون آقا عه: آقا آروم باشید...
برگه ی امتحان: اینجوری بوده که مگومی همه رو درست نوشته و یه کلمه که درستش میشه: "این" رو نوشته شت🤣
اسلاید ۲: که مگومی اصلا چجوری اینقدر لاغری-
اسلاید ۳: این دوتا دعواشون شده ولی فقط اینکه مگولی داره میره سمت یوجی وایی🤣🤣
اسلاید ۴: چیز خاصی نداره که ترجمه کنم ولی من میگم نورباران اینجوریه. نوبارا: افرین مگومی. شیپم داره درست میشه👍✨️
اسلاید ۵: یوجی یه مقوا پیدا میکنه که روش نوشته: بغل مجانی✨️
اسلاید ۶: روی پوستر: آیا ببر خود را دیده اید؟ الان برای منه عاشقشم🤣✨️👍
اسلاید ۷: یوتا: مطمئنی مشکلی نیست که باید از هردوشون مراقبت کنی؟
گوجو: یوجیییی
یوجی: نه مشکلی نیست.....سلام رفیق😭✨️
گوجو: ها! قراره گریه کنی؟
سوکونا: این تموم نشده.
اسلاید ۸: میزان کیوتی زیادیههههه😭😭✨️✨️
اسلاید ۹: وای من تاحالا دقت نکرده بودم لوید و ناکامی چقدر شبیه همننن
اسلاید ۱۰: خب..... چقدر بهت میاد ناکامی جان ام🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۳)

بچه ها ایده برای کادو دادن دارید؟ اینکه ادم خودمون درست کنیم...

قشنگ شد؟؟😁😅✨️خیلی دوسش دارمممم😭😭✨️✨️✨️اسپایدرمن زندگیست👍

پارت چهارمممممم

سناریو اینوماکی و مگومی و هر کوفت دیگه ای درخاستی ( بنده خدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط