سلام دوباره به همگی. من ممکنه یه چندوقت سناریو ننویسم و ا
سلام دوباره به همگی. من ممکنه یه چندوقت سناریو ننویسم و ادیت و چیزای دیگه پست کنم. بازم عذرخواهی میکنم. ولی بابت کسایی که بهم انرژی دادین واقعا متشکرم نیاز داشتم اینجور حرفا رو چون هیچکدوم از دوستای خودم اینا رو نمیگن اصلا دوستای الکی هستن. واقعا ممنون😭❤️
خب دیگه زیاد مود رو ناراحت نکنم و به ویدئو توجه کنیم.👍
من نمیدونستم اینا یه ویس اکتور دارن😭😭 بهشون در حین حال میخوره و بازم نمیخوره😭
خب دیگه زیاد مود رو ناراحت نکنم و به ویدئو توجه کنیم.👍
من نمیدونستم اینا یه ویس اکتور دارن😭😭 بهشون در حین حال میخوره و بازم نمیخوره😭
- ۳۴۵
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط