تنهایی...
تنهایی...
گفتم که چرا تنهایی؟
گفت اگرمیدانستی....
که چه زخمی دارد...
که چه دردی دارد...
خنجرازدست عزیزان خوردن.........
ازمن خسته نمی پرسیدی
که چرا تنهایی...
گفتم که چرا تنهایی؟
گفت اگرمیدانستی....
که چه زخمی دارد...
که چه دردی دارد...
خنجرازدست عزیزان خوردن.........
ازمن خسته نمی پرسیدی
که چرا تنهایی...
- ۸۰۸
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط