..

..
دیدگاه ها (۲)

..

..

..

پاییز زیبا..

زیرا هنوز کسی هست؛که عاشق لبخند توست... :) ❤️#تقدیم_نگاه_زیب...

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط