بچم چقد کیوتههههه خدا

بچم چقد کیوتههههه خدا
دیدگاه ها (۱)

چیزی نمیگم خودتون لژت ببلید حیحیی

هرچی میگذره میفهمم من چقد بد شانسم 😶اگه کره ام بدنیا میومدم ...

اصن من غش.....

جیمین ، سوبین و تهیون 🥲

بچم چقد اینجا ناز شده بود

آخ که چقد دلتنگتم بچم 🥺🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط