بچها امشب بازی رئال و بارسا هست خیلی جالبههههههه خدااااا

بچها امشب بازی رئال و بارسا هست خیلی جالبههههههه خدااااا من رئالیم تعریف از خود نباشه
دیدگاه ها (۰)

و تا دوتا خیابون بالاتر میدوم

😂😂😂😅

اینم چون دونالدوی به افتخار رفیقم میزارم

#رئال#بارساشنبه رئال بارسا بازی دارهاگه بارسا لایک کناگه رئا...

ترکیب تیم برای بازی امشب :...............#بارسلونا #لیگ_قهرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط