مهسا اگه نباشی لعنت به این نفسی که میکشم ‌‌ مهسا اگه تو ن

مهسا اگه نباشی لعنت به این نفسی که میکشم ‌‌ مهسا اگه تو نباشی مرگ را به به اغوش میگیرم
دیدگاه ها (۳)

خیلی دوسش دارم لعنت به این زندگی

درود بر مرگ **مرگ بر زندگی😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

خوش بحالت که میتونی بخندی خوشبحالت که با یه اهنگ شاد حالت خو...

دلم تنگ شده به همین زودی #ارزو مرگ

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم ... واست حبس تو قفس میکشم ...تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط