سلام عشقای‌ خاله.

سلام عشقای‌ خاله.
میدونم امروز یک تیر هست و من باید پارت بزارم اما دیشب ی اتفاقی برام افتاد که امروز از نظر روحی واقعا خوب نیستم.
ی خواب خیلی خیلی وحشتناک دیدم که توش اصلا اتفاق های خوبی نیافتاد و صبح که بیدار شدم زنگ زدم به مامانم نشستم گریه کردن.
واقعا معذرت میخوام و امیدوارم درک کنید.
بازم اگر شد سعی خودم رو میکنم که بزارم.
ممنونم🙏🏼
دیدگاه ها (۲)

بانو فالوشه؛https://wisgoon.com/park_wil

بانو فالوشه؛https://wisgoon.com/mni_jeon_kanya_2

بانو فالوشه؛https://wisgoon.com/saraeevvvvv

بانو فالوشه؛https://wisgoon.com/lena.kook

پشیمانی

سلام بچه هامن میخوام کلا از ویسگون برمکلا از همه جا میخوام ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط