انسانیت..................!!

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم!!انسان بودن خود نهایت بزرگی است!!
دیدگاه ها (۱۳)

نمیدونم چرا اشکمون پر آمد

آیا باور کنیم خدای متعال قرن ها پیش از شیطان شکست خورد!

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم .. انسان بودن خود ، نهایت بزرگی ...

پولدار گشنه دیدم .خوشگل بی شخصیت دیدم .تحصیل کرده بیشعور دید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط