-‌برآی‌کسآیی‌تِراپیست‌بودم؛که‌نیآز‌به‌دامپزشک‌داشتن.

-‌برآی‌کسآیی‌تِراپیست‌بودم؛که‌نیآز‌به‌دامپزشک‌داشتن.
دیدگاه ها (۰)

تو که شبیه تراکنش ناموفقی قیافه نگیر...

خواندن دوباره کتاب پایان را تغییر نمی دهد...📖📚✨️

لطفا الکي واسه ما فاز نبودن برندارید! به ما از بچگي یاد دادن...

ماشین باز بودن پز نیست🇫🇷 سبک زندگیمه 🤟

برای کسایی تراپیست بودم که نیاز به دامپزشک داشتن😔🪭

🤍🎧تا آهنگام هست نیاز به تراپیست ندارم

رفاقت کردیم برای کسایی که هر وقت نیاز داشتن نه نگفتیم ولی حا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط