وسط ویدیو خندمون میگرفت ولی کنترل میکردیم خودمونو😂😂

وسط ویدیو خندمون میگرفت ولی کنترل میکردیم خودمونو😂😂
بعد ویدیو زیاد خنده کردیم.
دیدگاه ها (۰)

همه بدا، یه روز واسه یه نفر خوب میشن🙂❤️‍🩹

مسافرت همه همرام میان ولی تعمیر گاه باید تنها برم💔🙂

باشد که نباشیم... و بدانن نماندن بلدیم..🙂❤️‍🩹

اره داداش با خود توییم🫵

سناریو بلک پینک 🖤🩷وقتی وسط کنسرت میخوری زمینجیسو:(درحال کنتر...

نمیدونم چرا ولی عاشق وایب پنتالون این ویدیو هستم😭🤌و اگه فکر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط