بیچاره مردم...!

بیچاره مردم...!

«فروغ»
دیدگاه ها (۰)

نام اثر:وقتی دستای همو میگیریم :)

با دنیا مهربون باش، دنیا هم با تو با مهر رفتار میکنه😍

سرسره آبی رو هم شاید بشه هضمش کرد ولی پراید تو گلو گیر میکنه...

دنیا دمدمی است، دو روز دیگر ماها خاک می شویم. چرا سر حرف های...

asmr

دوست داری فروغ تو خیابون ببینیراز میکاپ فروغ

معلوم بود فروغ آمادگی کاملو داشت🤣میکاپ به سبک فروغ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط