به خدا که من ناراحت نیستم‌‌.....🤦🏻‍♀️

به خدا که من ناراحت نیستم‌‌.....🤦🏻‍♀️
دیدگاه ها (۷۹)

اگرخودتونو برای نیکی نکشید انجین نیستین

#هیسونگ #انهایپن_هفت_نفره

زندگی سخت میکزره ولی ناراحت نیستم چون خدا رو دارم پس اومی...

ادیتم لطفا حمایت شه:)

راستش من از اینکه 《نشد》 ناراحت نیستماز اینکه چرا هیچوقت واسه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط