دلیل اینهمه بد بودنم چیه؟

دیدگاه ها (۴۱)

فک کن انقد تو بچگی اذیتت کنن حتی بدتر ازینم باشی

منو تو مثل هم نیستیم سیسییییی🤪

فکرم پیش بچمه

پارت یازده توی کامنت ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط