یکی از وسیله های شکنجه در زندان ساواک ، دستگاهی بود که اس

یکی از وسیله های شکنجه در زندان ساواک ، دستگاهی بود که اسمش را آپولو گذاشته بودند . دست ها و پاهای زندانی را به این دستگاه تخت مانند ، محکم چفت می کردند و روی سرش وسیله کلاهخود مانندی می گذاشتند و به کف پاهای او شلاق می زدند یا به بدنش شوک الکتریکی وارد می کردند . کلاهی که روی سرش بود باعث می شد که صدای فریادهایی که از درد می کشید توی گوشش بپیچد و عذاب او را بیشتر کند .
این آقا ، توکلی توتونچی ، زندانی سیاسی زمان شاه است که با این دستگاه شکنجه شده است .
دیدگاه ها (۱)

این شوهر آزارگر رو ول کنید ...

در اتاق بازجویی آن قدر برخوردها و رفتارهایشان طاقت فرسا بود ...

𝓡𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮part : 4ویو کوک بعده اینکه به نامجون زنگ زدم گوشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط