منو یادت نره حسین💔

منو یادت نره حسین💔
دیدگاه ها (۴)

از امروز هر کس دم از #مذاکره با #آمریکا بزند؛ما او را #بی_عق...

اگر برای کسی مهم باشی او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پی...

همیشه باهاتم رفیق یادت نره که منو داری 😉🩷

لایک یادت نره منو با یک لایک خوشحال می‌کنی 🎀🌷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط