من بایسی ندارم....

من بایسی ندارم....
دیدگاه ها (۴)

ولی این انسان خیلی قشنگ میخنده....

این حرفش حالم رو خوب کرد....

گریه هاشون :(

بچه ها این شعر برای هیتر های بی تی اس نوشته شده😂😂😂

آممم...سلامامروز مهلت آخر دتیز خانومی بود:https://wisgoon.co...

فمیلیمیاشیرو: @Otako۰۰۰۰۰آئویی: @kaguya_kawaiiتسوکاسا: @zzrz...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط