هیترا هر وقت خواستین به بی تی اس هیت بدید اینو به یاد بیا

هیترا هر وقت خواستین به بی تی اس هیت بدید اینو به یاد بیار گه اون کوکاکولایی که میخوری سفیرش نامجون بوده
دیدگاه ها (۲)

ولی هیشکی نمیفهمه چرا کره رو دوست دارم 😒😒

چیزی که یه ارمی دوست داره 😊😊

من هیچ وقت تسلیم نمیشم شما هم تسلیم نشید 🤗#تسلیم_نشو

کیوتتتتتتت😍😍😍

هیت چرا باید بدید من اینو نمیفهمم چرا میخوایین به کسایی که ب...

آرمی ها از بی تی اس یاد بگیرید تا هیترا رو درسته ببلعید😅🤣

افرین قشنگ برین به هیتره البته من فقط ارمی هستم و به گروه ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط