هفت میلیارد ساندیس خور😂😂😂

هفت میلیارد ساندیس خور😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

خرها طرفدار آمریکا هستند! 😂😂😂

پزشکیان حرومزاده

ساندیس خور خارجی؟😎🔥

.ترجیح میدم ساندیس خور نظام باشم🧃🇮🇷ولی جیره خور پهلوی نباشم:...

آدم ساندیس خور کشور خودش باشه🇮🇷ولی نجاسات خور اجنبی نباشه🇮🇱#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط