عععععع یکمی چیزش چیزه ولی ما چیزش رو در نظر نمی گیرم و به

عععععع یکمی چیزش چیزه ولی ما چیزش رو در نظر نمی گیرم و به چیز دیگش دقت می کنیم که او چیزش معلوم نشه😎
دیدگاه ها (۴)

علکی خوشم اومد پست کردم😌

وی v

نمی دونم چرا عادت کردم ساعت های جفت رو اسکرین می گیرم

من... فاصله نمی گیرم که... به کسی درس عبرت داده باشم؟ فاصل...

#سناریو موضوع اسلاید بعد نامجون : امم خوب جوابی نداریجین : چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط