تو‌که‌متَرسیدی‌اَز‌تاریکی‌اَلان‌چِجوری‌تَنهایی‌خوابیدی🖤💔

تو‌که‌متَرسیدی‌اَز‌تاریکی‌اَلان‌چِجوری‌تَنهایی‌خوابیدی🖤💔
دیدگاه ها (۰)

بحرفیم؟!

@Amir02185. سروش@N0TH1NGBR0. روبیکا@Amir۸۵۰۲۱. شاد

چی‌میشًد‌اَگه‌واقِعی‌میشُد💔🖤😭

الان چجوری تنهایی خوابیدی؟#BTS#ARMY #بلک_پینک #بلینک #رزی#لی...

بزرگتر که میشی ترس هات میریزهترس از تنهاییترس از نبودن هاترس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط