حرفی نمیزنم

حرفی نمیزنم
دیدگاه ها (۰)

میگمااا اقایون خانوما یه ایده ای بدید من بفهمم چه کنم ایا اد...

...

والا به خدا اگار میخواستیم فرار کنیم

خوب خوب بگید بینم این مشکلش چیه؟

من حرفی نمیزنم خودتون ببینید

بانو جنا؟بهترین و بهترین ایدل دنیادیگه حرفی نمیزنم چون بهتری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط