خداروشکر ما فقط اعصاب نداریم بعضیا هستن...🖤🥀

خداروشکر ما فقط اعصاب نداریم بعضیا هستن...🖤🥀
#عاشقانه #تنهایی #love
دیدگاه ها (۱۰)

دل نمیدم به کسی این تنهایی لاتی تره👊 #عاشقانه #تنهایی

منو برگردون به اون سال‌های خوبه بچگیام... #عکس_نوشته #تنهایی

#خاص #عاشقانه #تنهایی

یهو میزاره میره...🖤🥀 #خاص #عاشقانه #تنهایی

- خداروشکر دشمن نداریم . . . همه آشنان

دروغ نمیگم بعضیا ماهم هستن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط