هرجاکه‌‌پا‌میذارم‌تورو‌اونجا‌میبینم‌؛

هرجاکه‌‌پا‌میذارم‌تورو‌اونجا‌میبینم‌؛
دیدگاه ها (۰)

قهر تو تلخیه زندونو به یادم میاره 🥀💤

شاید من اون نامه‌ای هستم که هرگز جواب نمیگیره

🫴🏼 💚

من تورو میبینم برادر......

من فقط تورو میبینم...

یه شب دوباره، تورو میبینم. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط