فکت
سوال پست:دوست داشتی تو جنگل زندگی کنی یا شهر
خودم: جنگل چون به طبیعت علاقه زیادی دارم
منتظر نظراتتونم 🦋
خودم: جنگل چون به طبیعت علاقه زیادی دارم
منتظر نظراتتونم 🦋
- ۱.۴k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط