وَقتی تَنهام

وَقتی تَنهام
چِه فَرق دارِه کُجام؟!
دیدگاه ها (۰)

روتینَمِه کُلً لِباسا تیرِ

مَن کِه مالِ پَرواز نَبودَم خُب چِرا بالامُ وا کَردی

-نَه دُنبالِ (خیانَتُ)-[هَوَسای شَبونَم]!-

وقتی تنهام گذاشتی ؟:)

من وقتی تنهام: 🗣

من وقتی خونه تنهام:😂🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط