تو که میترسیدی از تاریکی...!(:

تو که میترسیدی از تاریکی...!(:
الان چجوری تنهایی خوابیدی...؟؟؛

دیانا جان ،همیشه به یادتیم دختر💔🥲
دیدگاه ها (۶)

xxx تناتسیون💔🤍

؟؟؟؟

گاهی می‌رویمنه از سرِ میل به رفتنکه از سرِ بی‌فایدگیِ ماندن....

amm

الان چجوری تنهایی خوابیدی؟#BTS#ARMY #بلک_پینک #بلینک #رزی#لی...

جاوید نامان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط