ما دو اهرم فشار اصلی در برابرمتجاوزین داشتیم:

ما دو اهرم فشار اصلی در برابرمتجاوزین داشتیم:
۱. تنگه هرمز (که حالا تردد را در آن تسهیل کرده‌ایم).
۲. ذخایر اورانیوم ۶۰ درصدی (که بازرسان آژانس به شدت دنبال پیدا کردن مکان دقیق آن هستند).
اگر هر دو اهرم را واگذار کنیم، آمریکا دقیقا به چه دلیلی باید تحریم‌ها را لغو کند؟
مشکل ما با آمریکا یک سوءتفاهم ساده نیست که با گفتگو حل شود؛ اختلاف ما کاملاً مبنایی است: آن‌ها اساساً می‌خواهند ما نباشیم!

🗣 به وقت ایران
دیدگاه ها (۱)

⚠️ هشداربدون در نظر گرفتن مناسبات سیاسی و دیپلماتیک،هرگونه د...

عجائب روزگار !!#قالیباف#تعطیلی_مجلس

دوشنبه شب در تجمع مردم در سه راه طالقانی حاضر شدم و ضمن پاسخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط