چرا اینجا دارم مظلوم تر از همیشه میبینمش؟😂چراشو کامت کنید

چرا اینجا دارم مظلوم تر از همیشه میبینمش؟😂چراشو کامت کنید😅
دیدگاه ها (۱)

خدا منو بکن🥲خداعم ک الان خوابع😂

خسته از مردم شهر💔🙂

هیچکس صاحب شما نیس

ب افتخار ی تتلیتی....❤️

شما چی هستید کامت کنید

ازت دست کشیدم💔✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط