ریمیکس از جنی و لیسا

ریمیکس از جنی و لیسا
دیدگاه ها (۰)

چا اون وو زیباچقدر دلم براش تنگ شده🥺🤍

جنی یا لیسا کدومو انتخاب میکنید؟خودم جنی

از زیبای این ادیت هر چی بگم کم گفتموقتی صاحب ادیت جی کی هستش...

دخترا شما طرفدار کدوم تیم فوتبال هستید

درود 𖤐بچه ها من ریمیکس آهنگ جنی و لیسا رو دارم داخل آمار 𝟓𝟎 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط