آدم لاشی میشه ولی لاشی آدم نمیشه!•

آدم لاشی میشه ولی لاشی آدم نمیشه!•
دیدگاه ها (۰)

ها. والو؛

:)))

جز ت کسیو نیستم اخه»

؛)

جوری که من از ادم های لاشی بدم می یاد ماه پشت ابر نمی مون...

ادم دلتنگ چیزی که نداشته، نمیشه.. 🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط