و باز هم..

و باز هم..
یه عشق یه طرفه دیگه..
دیدگاه ها (۲)

هیچکی نمیدونه..:)

اشکالی نداره اگه ازم متنفر باشی.. چون منم از خودم متنفرم ‌:)

..:)

اوکی ولی وایبش..

بچم عاشق یه عشق یه طرفه شده بود🥲🤧🤧

عشق واسه تو یه کلمه اس باید میفهمیدم حسم یک طرفه اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط